Občas se při tvorbě her či při jiných příležitostech hodí mít k dispozici kód, který dle úrovně hodnosti (zkušenosti v RPG atp.) dokáže generovat nárameníky jako odznak hodnosti/zkušenosti. Proto jsem si takový menší skript vytvořil. K dispozici je jako Gist rank.py na Githubu . Vyžaduje Python 3.4 (např. kvůli Enum, což je v Pythonu 3.4 novinka).
Níže malá ukázka výstupů (úroveň hodnosti, nárameník levý, úroveň hodnosti, nárameník pravý - každá dvojice je zapouzdřena v tuple):
(0, '{ |') (0, '| }') (1, "{ '|") (1, "|' }") (2, "{ ''|") (2, "|'' }") (3, "{ '''|") (3, "|''' }") (4, "{''''|") (4, "|''''}") (5, '{ +|') (5, '|+ }') (6, '{ ++|') (6, '|++ }') (7, '{ +++|') (7, '|+++ }') (8, '{++++|') (8, '|++++}') (9, '{ *|') (9, '|* }') (10, '{ **|') (10, '|** }') (11, '{ ***|') (11, '|*** }') (12, '{<|') (12, '|>}') (13, '{<<|') (13, '|>>}') (14, '{<<<|') (14, '|>>>}')
Celé to je konfigurovatelné, takže lze nastavit, které znaky jsou pro kterou úroveň hodností, kolik max. znaků na úroveň hodnosti (např. max. jen tři hvězdy, nižší hodnosti mohou mít 4 “pecky”) a počet pozic na nárameníku.