adblog

Generování vojenských nárameníků v Pythonu 3.4

Občas se při tvorbě her či při jiných příležitostech hodí mít k dispozici kód, který dle úrovně hodnosti (zkušenosti v RPG atp.) dokáže generovat nárameníky jako odznak hodnosti/zkušenosti. Proto jsem si takový menší skript vytvořil. K dispozici je jako Gist rank.py na Githubu . Vyžaduje Python 3.4 (např. kvůli Enum, což je v Pythonu 3.4 novinka).

Níže malá ukázka výstupů (úroveň hodnosti, nárameník levý, úroveň hodnosti, nárameník pravý - každá dvojice je zapouzdřena v tuple):

(0, '{    |') (0, '|    }')
(1, "{   '|") (1, "|'   }")
(2, "{  ''|") (2, "|''  }")
(3, "{ '''|") (3, "|''' }")
(4, "{''''|") (4, "|''''}")
(5, '{   +|') (5, '|+   }')
(6, '{  ++|') (6, '|++  }')
(7, '{ +++|') (7, '|+++ }')
(8, '{++++|') (8, '|++++}')
(9, '{   *|') (9, '|*   }')
(10, '{  **|') (10, '|**  }')
(11, '{ ***|') (11, '|*** }')
(12, '{<|') (12, '|>}')
(13, '{<<|') (13, '|>>}')
(14, '{<<<|') (14, '|>>>}')

Celé to je konfigurovatelné, takže lze nastavit, které znaky jsou pro kterou úroveň hodností, kolik max. znaků na úroveň hodnosti (např. max. jen tři hvězdy, nižší hodnosti mohou mít 4 “pecky”) a počet pozic na nárameníku.